engelska bröllopet

njaaaaaa :/ Det var ju inte alls lika fint som Daniel och Viktorias! Dom pussades ju inte ens utanför! Prinsen kollade inte på eller mötte upp sin brud! :/ Dom såg både skituttråkade ut och ville helst inte vara där :/ Nej.... jag tror inte det håller :/ Dock måste jag säga att brudklänningen var superfin :) och brudtärneklänningen! ÄNNU finare! Dock skulle ju ingen annan mänsklig kunna ha den om man inte bantade bort 70 % av sin kropp (om man väger 60 ;P)
Nej,  här är ALLAS ögon torra, jämfört med när vi i släkten förra sommaren satt ihopklämda på min faster och hennes mans säng och alla satt och småsnyfta för sig själv :) Underbart!

Jag är stolt över att vi har en sån mogen, fantastisk framtida drottning som Viktora :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0