helplanerad vecka

Så jäkla tråkigt att skriva inlägg utan bilder, vet ju själv att man enbart kollar bilder i vissa bloggar... får hoppas det inte är så här ;P Har försökt leta efter en sladd som skulle passa min kamera här hos Juels, men hittar inga sladdar alls :P

idag var sista dagen innan grupparbetet ska in. har verkligen haft tur med grupp, dom är så trevliga :) Synd att det är slut nu. Synd att det är tenta om en vecka också, och jag har en hel bok på engelska kvar, och 10 artiklar till som jag måste läsa... detta bådar inte gott... samtidigt har jag en hel del inplanerat i veckan faktiskt. Bara roliga saker (förutom studierna då)
Imorgon ska jag hem till Skara och studa, efter gruppredovisionen. stud även på onsdag.
På torsdag har min syster 30års fest för släkten, ska även träffa Johanna och Amanda lite snabbt :) ska ääven försöka komma iväg till Lidköping, eftersom det är sista kvällen Elvira är hemma :/
På fredag blir det stud.
På lördag är det påskfirande med halva släkten hos oss. :)!
På söndag blir det dop för mitt kusinbarn, Arvid :)
sen är det stud som gäller ända fram till tentan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0