London is near

London is near. Johanna fick mig dock en tankeställare, att jag inte träffar dom fören om typ tre veckor :/ Urs. Dock kanske bra, för efter denna veckan måste jag läsa inför tentan.
Känns så skönt att jag äntligen har folk att prata med i min kurs ;P Och vi ligger bra till i grupparbetet tycker jag. Dock lite dumt att jag åker iväg helgen innan den ska vara klar, men dom i gruppen är snälla och förstående :)

Nu sitter jag hemma... ligger i sängen vill säga. Har precis gjort och ätit mat med mamma,pappa,alex,vincent och vanessa... måste komma igång med det sista jag ska skriva på grupparbetet... orkar inte. Skulle kunna gå och lägga mig NU

Vad som händer annars? London, grupparbetet klart+redovisning, pluggpluggplugg till tentan, Alex 30årsfest med släkten, påsk, dop och sen teenta :P wiho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0