missa inte!

hahaha Peter har haft jättekul åt en grej hela helgen. Han sa att alla som är/har varit i London börjar blogga . Så han kom på bloggnamn till alla oss, och han själv skulle heta pipismodeblogg.se och skulle innehålla dagens otfits osv :P
Linnea_linnis.se skulle blogga om alla dumma uttalanden jag hade. Tydligen är jag inte så smart som ni tror, utan tydligen jääättedum :P

iallafall, skulle Linnea blogga om alla kläder hon köpt skulle nog datorn spåra ur, pajja. SÅ mycket har hon köpt :P Själv fick jag hem det jag absolut behövde, så jag är jättenöjd. Dock inte med färgerna. Typ baaaara svart. sååå tråkigt. Men jag har iallafall köpt:
2 par skor (svarta, vår)
1 par jeans (svart, supertajta, äääntligen! Alla mina töjs ut annars)
1 par shorts svarta) med skärp (brunt)
2 skjorta (Svart-vit rutig)
2 bodys (en svart mjuk :P och en jeopardmönstrad)
1 kofta (gul-guld, det enda ickesvarta ;P)
3 par strumpbyxor (svarta)
1klänning (svart med lite vit detalj)
2 bhar (vita)
2 läppglans
1 bodymist
1 ring
1 handväska (grön, inte svart :P)

tror jag fått med allt =)

Plus att jag äntligen slängde mina sketiga nicedojjer, äntligen :P

åh vad mer onöjd jag blev nu, med allt svart :P Som tur är har jag mycket med färg hemma redan =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0