ÖVERNÖJD

Jag kan inte förklara helgen med ord egentligen. Men den har varit helt fantastisk :) Och jag är så glad att vi tog med vårt kusinbarn Linnea :) Vi mötte upp Peter i London, en bit från hotellet vi skulle bo på. Saken var det att denna helg var det maraton i stan så hotellrummen på precis alla ställen var skyhöga priser. Så vi hade bara bokat ett rum, med två sängar. Så jag, Alex,Peter och Linnea har fått smyga in 3 dagar i rad ;P Askul :P Jag och Linnea delade säng, Samma gjorde Peter och Alex, och Orela och Erik låg på golvet med 4 sovsäckar :) MYCKET mysigt =)

På fredagen drog vi till Primark och shoppade loss. Kanon! Efter det gick vi och satte och i Hide Park och sen drog vi och åt. Sen var det dags för konsert, Jamiroqui. SÅ JÄVLA BRA! Vi satt typ högst upp, världens jävla utsikt (höjdrädda skulle inte klara det, alltså jag ;P) Men fy fan. det var nog det bästa jag har sett :)

På lördagen gick Alex,Peter och Linnea upp tidigare och gick till Primark igen.  Jag mötte upp dom vid Big Ben och sen gick vi runt stan och kollade på sevärdheter. Big Ben, London eye, Bukingham Palace, piccadilly circus (stavas?) osv. Linnea fick springa med mig in på Primark IGEN för jag blev avis på Alex och hennes nyköpa snygga jeans :P

Sen mötte vi upp Erik och Orela och gick och käkade thaimat på en engelsk pub ;P MUMS!
Alla var så trötta i kropparna så vi drog hem och tjötade och skrattade och somnade gott =)

ÅH, det var verkligen en förkortad version av mig fantastiska helg :) Vill tacka min mamma för denna underbara julklapp :)

De kommande två veckorna kommer inte aaalls vara kul! :P PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0