Pissdag

Min dag har varit piss. Eller morgonen var fin, jag och Vanessa tjötade och när Alex kom tillbaka åt vi mysig frukost innan jag begav mig till skolan. Där väntade en heldag från 10-17. INTE KUL. Skönt att det var en väldigt intressant föreläsning iallafall. Och det gick ju såååå bra på tentan... not. 
Iallafall. Sen orka sitta på tåg och buss hem, utan musik och ork. BU

Men! Så åt jag snabbt, bytte kläder och fick träffa mina fina vänner Amanda och Johanna. :) Fick jättefina presenter av Johanna, en fjäril och en sjal :) och vi förlorade stor i musicquizen som vanligt ;P

Nu ligger jag här, har precis klipp och klistrat ihop lite till en bakgrun i grupparbetet, som även det blev skit, så dom i gruppen lär la tycka att jag förstör för gruppen och kommer tvinga mig föra den muntliga delen. JAG VILL INTE!

Så, imorgon blir det läsa lääsa läsa. Sen förhoppningsvid glömma bort det på krikelin med Johanna o co. =P

På lördag träffar jag min koff igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0