The Moniker på min födelsedag!

ojjoj vilken födelsedagshelg jag har haft :) (lite sent ja men jag har haft mycket i veckan)
Först började det med att hela familjen samlades hemma på fredagen, mamma pappa jag alex peter vincent vanessa erik och orela. :) Jag gick sen till Johanna för en världsmysig kväll med vin och gott. :) Vi drog vidare till Krikelin när vi mötte upp Alex Peter och Krisskross och kvällen var kanonkul :) Mycket drick och dans.

Dagen efter vaknade jag upp... utan musik! hahaha :P De enda som grattade mig på morgonen var Orela :P
På eftermiddagen kom Mia Håkan Annelie och Linnea och vi bjöd på smörgåstårta och marrängsviss :) MUMS! Sen kom min fina vän Amanda och vi påbörjade en lugn förfest :P På Mangos var det fullt med människor som man inte träffat på länge, jättekul, och The Moniker var kanonbra :) Som Amanda sa också, kvällen bestod verkligen av dans, shot, dans, shot.... :P

Sen tjötade vi med The Monikers Basist och fick hänga med på lugn efterfest. Vi kollade vem som kunde Sveriges geografi och ja vet inte vad :P

Sen vid 2 var nog både jag och amanda rätt trööötta så vi gick hem, glada och nöjda :)

Nu i veckan har det varit så läskigt mycket, och det kommer ännu mer.ORKAR INTE LÄSA MER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0