10 månader har gått...

shit, när jag och Elvira kom hem sist från Turkiet så sa vi ju det: äääh det är ju bara 10 månader kvar ;)
Kan inte förstå att det bara är 2 dagar kvar för min del nu :) Tiden har gått både snabbt och långsamt.
Dock är det första gången jag åker till Turkiet med lite ångest. Detta har jag längtat till i ett år. Äntligen är det dags. Men efteråt... då är sommaren över. Alla börjar studera, jobba, Amanda är inte hemma. Jag ska INTE läsa - vilket känns bittersweet. Jag är så trött på det, tänkte att det kanske skulle lugna sig efter sommaren, men nu känns det ännu skönare att jag slipper gå till skolan i höst. SÅ TRÖTT på det! :P Men samtidigt... jag har INGET att gå till nu. Som sagt, ångest! Men, jag ska prata med Alex, kolla om jag får bo hos dom någon vecka, dra ut på stan och lämna CVn överallt och hoppas på det bästa :)
Tur har jag idag iallafall, för idag blir det mysdag med Amanda Livh.
Och igår åkte jag, mamma, pappa och mormor till Skövde, och jag fick med mig en klänning från hm och en topp från lindex. kanoners inför resan. :)

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0