Julkänsla

Ja nu börjar julkänslan komma. Min helg har varit helt fantastiskt kul. I fredags kom min Marcus hit vid 20 tiden, och samtidigt kom Johanna och Mathias även hit så vi drack lite och spelade massa spel :) Vi bstämde oss även för att åka till Jul på Liseberg på lördagen... och det gjorde vi... även om det spöregnade.

Men så fort vi kom fram till Göteborg och Liseberg så slutade det att regna :) Där fick jag verkligen en fantastisk julkänsla med julmusiken och alla dofter och ljus osv. 
Vi var tillbaka i Skara vid 20 tiden och då blev vi bjudna på mycket god mat av Johannas mamma och pappa. Och där fortsatte kvällen och jag och Marcus gick hem i regnet vid typ 4 :P Det var en kanonkul kväll som vanligt hos fam. Mårs!
Marcus åkte inte hem fören 21 tiden igår så vi fick mysa länge. Men det känns alltid lika tomt och ensamt i sängen när vi inte är tillsammans. Dumma Linköping som ligger så långt bort!

Nästa helg blir förhoppningsvis och underbar för då drar vi till fam. Juel och har julmys med Axel och Linnea :) Hoppas veckan går fort!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0