KORT

Från och med imorgon ska jag börja ta lite mer kort igen. Jag som älskar att både ta och kolla på kort har inte haft med min kamera någonstans den senaste tiden. Micket tråkigt.

Första natten jag faktiskt kände för att sova länge... Vanessa sov inne hos mig, så jag har sovit rätt kasst, plus att jag vaknade vid 7 och kunde verkligen inte somna om. Så jag gick ner och kollade på Big brother som gick i repris. 
Första julkänslan fick jag också.... av Nigella! Jag HATAR Nigella! Storhatar verkligen :P och hon lagade inte ens något juligt.
Annars är det svårt med julkänslan. Jag har inte köpt en enda julklapp (från mig själv) (för att jag inte har råd) ingen snö och man vaknar av fågelkvitter (!?) Nej, hoppas verkligen snön hinner komma. Bara över jul och fram till nyår, sen kan den smälta bort igen :P
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0