Lång tid emellan

Nu ser jag inte my man fören om 2 veckor. hu.
Men helgen har iallafall varit fantastisk. 

Jag hämtade upp Axel och Linnea vid Katedral kl. 14.20. Spöregn och blåst, inge kul väder att köra i, men det gick bra och vi kom fram levande. Vi käkade hemmagjorda hamburgare och myste, Marcus kom vid 20 tiden och då umgicks vi allihop och bara tjötade. 

Dagen efter tog vi två bilar och åkte iväg till Frölunda Torg. Där köpte jag mig äntligen ett par "vinterskor"! Sen när vi åkte hem tappade jag, Marcus och Axel bort oss på vägen (vi åkte i samma bil) hehe det var rätt roligt faktiskt :P

På kvällen han vi med ALLT! Det bakades pepparkakor (eller var det på fredagen ? :/) lussekatter, chokladmousse, vi åt riktigt god middag som Peter lagade. Sen drack vi och myste och kollade på Pearl Harbour till 2 på natten.

På söndagen kom Aron och Lisa över på Adventsfika, Marcus åkte hem vid 14, och jag, Axel och Linnea körde iväg vid 15 tiden. Hemma åt jag en stor portion med LAX! :P Trot eller ej.

Planer för veckan... non? Umgås med Elvira någon dag. Kalas och umgås med Lisen på söndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0