Planering

Ja, oj vad jag har planerat nu. Hela min Julvecka är fullspäckad.
Julafton firas som vanligt här hemma hos oss Nybergs. Ledsen som vanligt, då ett av mina syskon inte firar hemma, iår är det Alex m. familj som firar i Kalmar. Meen, sen måste jag säga, att även om jag vill fira med båda mina syskon, så är det skönt att Erik och Orela är hemma iallafall.
Undra om vi kommer ha jultomte nu när de yngsta är 17 år ;P Som vanligt blir det iallafall Nybergs, Svenssons och Åbergs.
Dagen efter drar vi ut i skara och festar, då är både Amanda och Marcus här, så då får min Marcus äntligen träffa min fina vän, som jag tjatat om så mycket ;)
Sen åker jag förmodligen med Marcus till Linköping. Det betyder att jag missar Peter och Alex hemkomst till Skara, men det innebär även att jag får umgås mycket med min man.
Om jag nu åker till Linköping så åker jag till Jönköping därifrån den 30, för att kolla på HV71-Frölunda med pappa, Håkan, Axel och vår nykomling till gänget = mitt kusinbarn Sander :) Hoppas han tycker det är kul så han vill fortsätta åka med oss :)
Sen, den 31 på morgonen, tar jag och Elvira bilen tillbaka till Linköping för att fira nyår där.

Imorgon få jag umgås med min fina vän Elvira hela dagen, och på kvällen åker jag till Göteborg. Ska på jobbintervju (haha lycka till till mig säger jag bara :P) och på fredagkväll åker jag med Alex och barnen hem till Skara igen, för att på söndagen, som sagt, först umgås med Lisen och sen fira mina kusinbarn som blir hela 17 år :)

Ja, jag har alltså fullt upp framöver, vilket känns bra :)

HEJ

Kommentarer
Postat av: Linnéa

En jul utan jultomte? Är du go eller? Klart vi ska ha det! Du måste ju hålla med om att det är helt fantastiskt när jultomten kommer? Eller mer spänningen innan när alla sjunger "kommer inte tomten snart, kommer inte tomten snart.." Ingen jul utan tomten som kommer och knackar på!

2011-12-13 @ 23:47:50
Postat av: Anonym

haha sant, går ju inte skrika "kommer inte tomten snart" om det faktiskt inte kommer någon tomte :P ja det måste vi ha!

2011-12-15 @ 22:02:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0