MF delfinal 4

Så, äntligen får jag se en hel delfinal utan att jag festar samtidigt eller har infektion i öronen :) Jag måste säga att denna delfinal inte alls var dålig :) Inte så att fler bidrag kan ses som vinnare men ;) jaja, här kommer min utvärdering av bidragen:

1. Melody Club – "The Hunter"

Jag gillar ju faktiskt Melody Club. Denna låt var mysig. Det hände inte jättemycket men ändå var den som sagt mysig. T.o.m pappa erkände att han tyckte om den :) 4 av 5 toasts.

2. Julia Alvgard – "Better or worse"

Denna var fin, men inte mer än så. Hon som sjöng var supertråkig och scenframträdandet var supertråkigt. 2 av 5 toasts.

3. Lasse Stefanz – "En blick och någonting händer"

Jag är ju svag för gamla söta gubbar :) Dom gör mig så glad för man ser att de gillar det dom gör :) Jag hatar ju dock dansband men dom var söta :) 2 av 5 toasts.

4. Linda Pritchard – "Alive"

Wow! Inte ofta jag erkänner vilka jag tycker sjunger bra men vilken röst! Fantastiskt! Den skulle nog inte vara självklar favorit i eurovision då många låtar låter likt denna men jättefin :) 4 av 5 toasts.

5. Anders Fernette – "Run"

Kommer inte ihåg... kommer inte ihåg... så jag har inte så mycket att säga om den :) Han var ju inte ful så... 1 av 5 toasts.

6. Linda Bengtzing – "E de fel på mig"

Jag spyr. Hon visste att hon skulle gå vidare. Ändå lägger hon på ett falskt leende och överreagerar. Hon suger så äckligt så jag vill spy på henne. Som jag sagt förut, hata är ett hemskt ord med hatar jag någon så är det Linda Bengtzing. JA det är FEL på dig! -5 av 5 toasts.

7. Nicke Borg – "Leaving Home"

Alltså inte fyskam. Helt okej. Lite coolare scenuppträdande. Men ja. som sagt inte så mycket mer. 2 av 5 toasts.

Love Generation – "Dance Alone"

Wow låt den vinna! Låt den vinna! :D Jag är lycklig att det inte var under förväntan :) Så bra! Bra låt, bra röster, bra framträdande, bra utseenden :) ojoj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0