Slut på helgen

Tyvärr. Men helgen har varit mys och behövlig :) Först kom ju Johanna och hämtade mig i fredags, vi åkte och hämtade Amanda, and of we went to Borås :) Vi fick låna Johanna och Amandas kompis lägenhet där, skitbra :) Så när vi kom fram gjorde vi oss ordning och drog på förfest hos Alexandra :) Kul och hon och hennes pojkvän har vääärldens finaste lägenhet. Jag vill ha! Sen drog vi till en pub och tjöta med folk och sen åkte vi hem och typ sov :P 
Vi åkte hem på lördag (efter att jag åt min första subway-macka ever, ja jättegott :)) och kvällen spenderade jag med mina fina föräldrar och syskonbarn med tacos och Melodifestivalen. Ja vad jag tyckte om den delfinalen vet ni om ni läser inlägget under :) Jag vet inte om jag kommer kunna kolla på finalen då Linda Bengtzing är med och svenska folket är störda i huvudet som röstar på henne men andra chansen ska jag se, för jag ska rösta på LOVE GENERATION. DET kommer bli nästa partylåt, eller hur Amanda? ;)
Nu inväntar vi Alexandra och Peter som varit iväg på kärlekshelg i hufudstaden. Ska bli kul att höra hur dom haft det. Off to Göteborg ikväll och föreläsningar hela veckan. Dock åker jag hem på måndagkväll redan för jag ska iväg och klippa mig på tisdag morgon :) ADJÖ utväxt!

Längtar till lördag då jag ska bada tunna med min kära faster och farbror.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha OM den kommer bli. :D

2011-02-27 @ 22:12:02
URL: http://amandalivh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0