Slutrest

ja då var man hemma i kalla Sverige igen. Både positiva och negativa känslor för det. Skönt att komma hem till familj och vänner men inte till vädret och studier. Just nu satte jag mig här för att lugna mina nerver för om 3 timmar börjar en 24 timmar hemtenta som jag inte är Aaaalls förberedd för. Nervös, JA, men det finns ju alltid tid för omtenta ;P Just nu är jag lite halvstressad också för Juels har inte Word på sin dator så jag kan ju för sjöen inte skriva tentan :P Mamma försöker hjälpa mig med det nu.

Annars om resan. Har varit väldigt skönt och behövligt att komma iväg. Vi har haft både bu och bä väder. Regna och mulet första dagarna men sista dagarna var riktigt fint.  Tyvärr somnade jag tidigt typ varje dag pga grov förkylning som inte var alls kul men det känns iallafall bättre nu.
dock är jag ganska ledsen eftersom att den liiiilla färg jag samlat på mig redan håller på att försvinna! :O Jag vill inte vara blek igen!!!!!

men nu ska jag läsa en bok riktigt snabbt så jag är lite förberädd iallafall.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0