Förklara?

Haha ja, nu har jag nämligen skickat in min andra tenta på denna kurs. Imorgon börjar jag nästa kurs, Internationella relationer och jag har bestämt mig för att börja från början, HELT! Nu ska jag läsa varje dag, till varje lektion och jag ska inte missa något (fören jag förhoppningsvis åker utomlands) Jag ser fram emot det igen... till jag kommer på att jag har den där restfrågan som ska in också, för att jag ska kunna få mina poäng. BAJS! För den kan jag inte göra fören min lärare har svarat på ett mail, vilket hon inte har gjort. Det är nämligen en jättesvår text som jag inte förstår, och jag måste förstå den för att få godkänt på frågan. :P Haha t.o.m min brors tjej, som är från england säger att det är en jättesvår text.
Någon som vill läsa och förklara den för mig? ;P haha
Saba mahmoods - Feminist Theory; text om muslimska kvinnor i Egypten.

Men, nu ska jag få ta en dag utan att tänka på skolan, som var väldigt längesen då vi fick vår andra tenta precis efter att vi lämnat in den första så... Nu ska jag vattna blommor, mata djuren och sen duscha. Ikväll åker jag till Fam.Juel i Göteborg för att slippa gå upp kl. 5 på morgonen imorgon =)

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hehe jag är på säsong 2 avsnitt 17. ;)

2011-01-18 @ 15:34:46
URL: http://amandalivh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0