Resan inställd?

Jag känner mig deprimerad över många saker nu. 
Resan till Egypten blir ju förmodligen inställd. Den resan jag behövde som mest och verkligen längtade till såå mycket. Jag hade kunnat lugna mig om resan med mamma skulle bli av ändå (i slutet av februari typ) men den skulle ju isåfall också ställts in! :P Fan! Mubaka, avgå säger jag! En vecka har du på dig, för att göra mig glad.

Äh nu blir jag så deprimerad så jag kan inte ta upp mig bok för att läsa inför morgondagens möte med gruppen. Bu! Som sagt, hade verkligen behövt denna resa för att orka med att läsa mer.
Så, ikväll kommer Jonas, då blir det pizza och skräckfilm (28 dagar senare gå på tv11) ja, två grejer jag hållt mig ifrån så länge, pizza, för att försöka få bort min mage inför resan :P sug balle. Och skräck för att jag får lite ångest efteråt av att halvt må dåligt över det :P
Slut på klagan. Igår var en supermysig kväll. Jag tog bussen till Elvira, fick god mat av henne och vi tjöta utan stopp som vanligt :) Sen satte vi oss och kollade på Turkiet-bilderna. Skulle sätta över dom på mitt usb, men det gick tyvärr inte så vi får göra det någon annan gång :) Runt 00.00 kom min far och hämtade mig. Både jag och Elvira var skittrötta :P haha men mycket bra kväll, som verkligen behövdes :) Nu ska jag kolla om Ud har skrivit något mer.

Puss
1. Hej tönt! (jag alltså)
2. Mys, jag saknar min fina vän.
3. girlgang :)
4. Hela "familjen"
5. Gillart, glada och .... trötta? :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0