Tror på framtiden :)

Jepp, hoppas allt jag planerar med olika folk verkligen sker.
Jag och Johanna pratade om att åka till Sälen, hon hälsa på sin kusin och jag hälsa på min bästa vän :) Så hoppas vi det blir av och att Amanda följer med ;) Detta sker isåfall första helgen i februari.
Andra helgen i februari har jag och Jonas nästan bestämt att vi ska iväg till Egypten. Åh, hooppas det är bra väder där då !
Efter det åker nog jag och Mamma till Egypten ;) hahaha! Mamma och jag ska dock helt säkert till Hurgada så jag och Jonas satsar på någon annan "stad".

Och nu i helgen kommer fam. Juel. Förhoppningsvis har Erik hjälpt mig långt med tentan, så jag kan ta med syster m. barn, mamma och kanske J till badhuset. Jag vill simma! + att Peter ska göra garderober i hallen och stora garderoben på andra våning. Äntligen!

Nu ska jag duscha. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0