glass-väder

åh shit vad skönt att det är fredag imorgon! Ska ut och springa snart (Erik och jag har varit ute varje kväll hela veckan, dock är han i Göteborg idag, men jag ska ut ändå, ta tag it nu ;)) och efter det får jag väl ta och packa lite. Ska som sagt bli såå skönt att åka ut till Mia och Håkan. Dock ska det ju bli regn har jag hört så det är ju inte lika kul.
Idag tog jag med Vincent ut och gick, vi gick till Gottis där han valde en stor daimstrut. Sen gick vi till munken där han fick en dricka och en godisask och vi gick långsamt hem (en omväg)
Han sa även : häär kommer buuusseeen!och vinkade fint till busschaufförerna (det kom två bussar på rad)
haha ja, vad alla än kan säga, eller säger, så kan jag lova er, även om dom är överenergiska och busiga, så har jag väärldens finaste syskonbarn :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0