måndagen

BU ge mig ett varmt land med hav och pool precis utanför fönstret! Nu klagar inte jag på vädret i Sverige, det är ju för tusan utomlandsvärme nu, men man blir galet sugen på att bada :P Sen är jag ju även galet sugen på att åka till Elvira och hälsa på, på Gran Canaria. Ge mig billiga biljetter snälla flygbolag. Det finns alltså biljetter, flyg fram och tillbaka från Stockholm som kostar 6000kr. 6000kr! Allvarligt? Lägger folk ut det, till Gran Canaria, som är som att åka till Gottland... utan hotell... ? näääääooooot
Vet inte om jag skrivit om lördagen men det var supermysigt. Jag, Amanda och Lina åkte ut på landet till Daniel och satt i solen heeela kvällen. Lite kub blev det också, först vann Daniel och Lina, sen vann jag och Amanda :) Efter många om och men.. och hur... tog vi taxi in till Skara och Mangos. Inte mycket folk där men vi dansade resten av kvällen.
Nu sitter jag och skriver på arbetet som ska in imorgon. Bu. urs...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ne inte så. Det var fortfarande kvar lite på båda dörrarna men inte så farligt. Östen har inte sagt något heller så. :P

Fast jag har tyckt att det luktat ganska mycket i hallen utanför min dörr men det är nog bara för att jag är så kinkig. :P

2011-06-07 @ 16:34:06
URL: http://amandalivh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0