nya kläder... vill även ha bättre väder

Så. Nu är jag hemma i Skara igen efter att ha lämnat in mitt skriftliga arbete och gjort sista tentan för i vår. Stannade även kvar hos fam. Juel och umgicks tills idag, då jag, Alex och Vanessa åkte och hämtade Vincent på dagis och åkte till Allum, innan vi drog oss hemåt till vår hemstad. På Allum köpte både jag och Alex lite var, även om vi stressade oss igenom affärerna för att hålla barnen vid gott humör :) Alex hittade även lite sommarkläder till Vanessa.
Själv hittade jag ett par jeansshorts! Helt fantastiskt. Jag har alltid velat ha det, dock aldrig köpt det för att a: aldrig hittat några som sitter/passar bra och b: Jag har aldrig trivts i shorts. Men nu! På Vila tog jag chansen och provade st. S (trodde jag) och dom passade så jävla bra! WOHO! Vet ni vad det roligaste är? När jag kom hem och visade dom för mamma såg jag att de tydligen var XS :/ hur? :P haha! Det är nog ett par väääääldigt stora XS. :P Men lite kul. 
JÄJÄ. Helgen är helplanerad. Imorgon ska jag och Alex ut och köpa present till vår farbror som fyller år idag. Sen ska jag ha skräckfilmskväll med Amanda :) Äntligen! På lördag ska vi ut på grillfest hos vår faster och farbror, också Äntligen! :)

Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Jag tycker att du har en riktigt nice blogg! Har du lust så slå även ett öga på min :D.

2011-07-19 @ 23:41:18
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0