onsdagstankar

Suttit och kollat på "Water for Elephants" och den var jättebra :) Den var så bra så jag nästan funderar på om jag sprängt min blåsa, ville inte pausa för att gå på toa :P 

Sen har jag också funderat på om jag vill ha en till tatuering. Jag har länge velat ha en text på axeln, men det finns bara inte någon text som är "jag" och då vill jag ju inte ha det :P Sen har jag alltid funderat på en till fjäril men alltid viftat bort den iden då jag redan har en. Men nu har jag kommit tillbaka dit, och funderar skarpt på den. Ska prata med min faster och farbror (dom jag isåfall åker med, nästa gång dom tatuerar sig) Håkan är bra på att veta var man ska sätta tatueringar, t.ex. att magen är bad idea, då man förmodligen kanske blir gravid i framtiden, och då kommer tatueringen, helt säkert, bli kanonful :) (inte för att jag hade tänkt tatuera mig på magen men :P haha)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hyrde du filmen eller laddat ner? Jag vill SEEEE!

2011-06-22 @ 18:30:55
URL: http://amandalivh.blogg.se/
Postat av: Anonym

Yeeeeey! :D

2011-06-23 @ 08:33:42
URL: http://amandalivh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0