påt igen... böh

urs, har nog sovit för lite idag. För jag känner mig inte bakfull men har ändå en konstig känsla i kroppen :P Men har sovit några timmar nu, så nu ere påt igen.

Igår kom Amanda hit och jag, hon, Erik och Orela startade grillen, pysslade i köket och käka gott grillat med coscos och melon-sallad. Sen kom Lina, och lite senare joinade även Daniel och vi hade n bra liten förfest i värmen på altanen.
Vi drog till Krikelin där vi tröta med lite folk. Inte en enda gång gick vi upp och dansade denna kväll, OCH för en gångs skull satt vi kvar till stängning.Drog hem till mig på efterfest, fick med oss en ryss och lettlandskille... :P haha men dom fick dra rätt snabbt. Seeen hade jag nog världs roligaste natt. Jag och en till hoppade studdsmatta och höll på att kissa på mig av skratt! :P Sen drog vi till Källeskolans skolgård och snurrade på en läskig grej, vi klättrade på klättervägg och hahaha! ja herregud det var bara sååå kul :P Dock inte lika kul när Amanda kommer in och väcker mig kl. 9 på morgonen (ÖVERPIGG!) då jag somade vi 7 tiden så var det som sagt inte okej:P
Jaja, sen satt vi i solen jag och amanda, vid 11 drog vi och köpte pizza, sen mådda jag döligt, somna, och nu är jag här. Har satt på mig min nya längklänning från HM (som dock är 20 cm för lång, får kolla om någon kan sy upp den åt mig.) och ska snart till Amanda, för att åka ut till Daniel i Axvalla och hänga på HANS altan heela kvällen :) Ska bli kanonkul! Blir nog iallafall Jag,Amanda,Lina,Daniel och Oscar Montazami. :)
oj, långt inlägg det blev :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0