Sommaren är kort

Åh hej. Så var midsommarhelgen över. Shit, man ser ju hur sjukt sommaren kommer vara över. Tråkigt! Och nu har jag alla mina helger helt uppbokade. Tack vare min faster och farbror har jag nu med mina kusinbarn bokat in en helg hemma hos dem, då vi blir ompysslade och bortskämda. Kanske t.o.m ska testa ett dopp i tunnan :) Så skönt att få en till lung "nykter" helg.
Midsommar var supertrevligt. Vi åt mat hos Amanda, ute. När regnet kom hoppade vi upp på "balkongen" och fortsatte tjöta, sjunga, dricka och ha det riktigt trevligt. Seen åkte vi ut till en stuga i Gröneskog där de hade fest. Jättekul där också. Dock kändes det som att tiden var mycket mer än den var, så vid 1 hittade jag skjuts hem. :) Och jag luktar fortfarande lägereld :/ euh.
Kan inte förstå hur mycket jag längtar till Turkiet nu! Istanbuls gator och sedan Gümbets.... mmm
Puss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0