Summer

Superbra helg även denna gång. Lite lugnare än vanligt (skönt!) men ändå lika kul som vanligt.
I fredags såg jag med tjejerna som jag inte umgåtts med på jättelänge. Sandra, Jenny, Johanna, Marina och Amanda som vi var hemma hos =) Supertrevligt :)

På lördagen var det grillning hos min faster och farbror och det var supergod mat och jättekul att träffa släkten som vanligt, även om många fattades, då flera av dem är i Israel.
Senare på kvällen åkte jag inte till stan med Alex och Amelie och drog på lite förfest hos Amanda innan vi drog till Krikelin (ja, det är där vi hänger, stammisar... börjar bli lite lätt pinsamt faktiskt :P) 

Söndagen bestämde jag och min syster oss för att kolla på romantisk film. Vi bjöd in Linnea och Amelie också. Detta slutade dock med att vi kollade på skräckfilm, och jag sov gott bredvid min syster i min säng. Husk hette filmen och var görbra så den rekomenderar jag verkligen.

Imorgon åker jag till Göteborg tidigt för att ta hand om Vicce och Vasse när Alex och Peter jobbar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Senare på kvällen åkte jag INTE till stan med Alex och Amelie

HAHAHAHA. ;)



Vicce & Vasse I love it! :)

2011-06-16 @ 10:35:49
URL: http://amandalivh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0