Vilken natt!

Jag åkte med Erik och Orela till Göteborg igår vid lunch. Dom stannade hos Alex och Peter och vi fick först paj, och sen när Birgitta och Jocke kommit förbi blev det även grillning :)Mycket trevlig dag som avslutades kl. 22.00 med en vodka-pigelin på verandan :)
Den sista tentan hade jag idag. Erkänner att jag inte lagt någon tid på den alls nästan, motivationen har varit helt borta. Men jag gick dit för att kolla upplägget, skrev t.o.m i en och en halv timme (menvet att det var för lite för G) så nu vet jag, och omtentan kommer jag nog faktiskt klara galant tror jag :)

Men natten? Fy fan. Jag älskar i vanliga fall åska och blixtar. Men detta lyste ju upp hela himlen, man han knappt räkna till ett innan mulret efteråt kom och jag tror fan marknen skakade lite vid ett tillfälle. Tur att man delade rum med Vanessa så jag inte var själv ;PDock dog jag lite av värme eftersom att jag inte vågade ha fönstrena öppna när det regnade så... möööh

Hemfärd: torsdag, för då ska Alex och Peter dit. slipper jag betala bussbiljett och får umgås med fam. Juel :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0