familjekärlek

Ja, vi barn i Nybergfamiljen är vääldigt hemmakära :) Vi älskar våra föräldrar och dom gör allt för oss. Så det är alltid lika underbart att komma hem och sova i sin egna säng! Sista helgerna jag har varit hemma har ju Alex och Peter sovit i den eller så har inte jag sovit hemma helt enkelt så denna helgen tvingade jag min syster att ta sin egna gamla (lilla ;)) säng så jag fick min egna! ååååh såååå skööönt! Den är så stor och jag är så liten! och med fyra kuddar och två täcken så vaknade jag till av att Alex kollade på mig... "Du syns ju inte"! :P haha
Idag ska jag, mamma och Alex iväg på balett i Vara :) Ska bli mysigt. Sen blir det att snabbt åka hem och kolla på Melodifestivalsfinalen. :)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0