Festsugen

guuud nu är jag festsugen. sist jag festade (riktigt festande är när man dansar ;) var nog när Elvira hade sin avskedfest. Vi festade ju till det i Borås också men lite lugnare dårå :) Plus att jag inte var superpepp just den helgen. Så nu kliar det i benen och jag är så sugen på snus just nu! :P

Men det blir en lugn helg igen. Ska hem till Skara och gå på balett med min älskade mamma och min älskade syster, sen hoppas jag inte pappa jobbar skift så han och Erik kan vara hemma och kolla på Melodifestivalsfinalen :) Sist hela famljen var samlad ar ju efter Hockeyn och då var jag inte superpepp med infektion i båda öronen och in till akuten mm.

ja blö-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0