förhastat

ja om man skriver eller säger något så ska det alltid vara så jävla typiskt att det ändrar sig. (Förlåt)
Jag vet inte hur mitt liv är just nu. Ena sekunder är jag överlycklig och andra är jag totaltnere. Minnen kommer upp i mitt huvud. Funderingar... frågor... Jag är så trött på att inte bara kunna vara lycklig heeela tiden. Men alla har vi väl såna perioder. Det är nog tur att jag ändå brukar försöka se positivt på allt negativt.
Nu sitter jag här i Göteborg och är stolt moster som sövt sin systerdotter :) Börjar bli rutin nu ;) Alex åker iväg med Vincent till dagis innan 9, och 1 min senare blir Vanessa trött och somnar i min famn. MYSIGT

Vill ha torsdag så jag kan krama om mina vänner igen.


mums surströmming

Kommentarer
Postat av: Johanna Mårs

Vi ska kramas i mängder på torsdag <3

2011-03-08 @ 09:07:17
Postat av: Alina

bra, det ser jag fram emot sååå mycket! <3

2011-03-08 @ 12:38:27
Postat av: moa

Hej har precis gjort en ny blogg och vill gärna att du kommenterar mitt inlägg om vad du tycker om den, alltså fin eller ful? :) Tack

2011-03-08 @ 20:03:34
URL: http://moaalinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0