hata vs. älska

haha jag haaatar verkligen att sova själv. Jag kurar ihop mig (benen långt upp vid magen) och lägger mig högst upp i hörnet av sängen. MEN samtidigt hatar jag att sova med någon. Iallafall om personen tar föör mycket plats. haha :P Har varit bortskämt i ett år då jag för det mesta slapp sova själv, så jag sätter alltid på radion nu för tiden för att det inte ska kännas för ensamt :P Så varje gång jag vaknar så sätter jag mig upp och sätter på radion.. (så där när den stänger av sig av sig själft efter en timme) det är typ som att jag vaknar direkt när radion stängts av...
blö uvärt inlägg. Jag är uttråkad och trött.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha men guuud! Det syns ju verkligen as tydligt. :P Men antar att det var innan borttagningen? :P

2011-03-29 @ 16:33:12
URL: http://amandalivh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0