Helgens bravader

Ja hej vilken helg :) Vad gjorde jag i fredags? Följde med Alex och Vanessa till babysimmet sen åkte vi och hämtade Vincent och åkt till Skara.
Igår åkte jag,mamma,alex och mormor på balett. Något som inte riktigt var i min smak :P haha Men Mamma och Alex gillade det. Alex tyckte att tjejen som var sämst var bäst. Ja herregud. Sen kom vi hem till mamma och min kusin Annelie och kollade på slutet av Melodifestivalsfinalen. Och jag är nöjd för första gången på många år. Stolt över Sverige denna enstaka gång ;P haha! Top 3 blev som jag ville, kvittade egentligen vem som vann mellan Danny, Saade och Moniker. (Moniker var ju iförsig favoriten) 
och figh five fick det bli när Sara vargas, Linda B och Sanna Nilsen fick låga poäng! BRA SVERIGE!
Nej denna vecka kommer bli enbart läsning. Har en bok på 500 sidor jag precis börjat på och tentan är nästa onsdag. buh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0