Hemma i Skara

så nu är jag hemma igen. Vi kollade på en jätteintressant "film" på föreläsningen som hetter "Rasismens historia", görbra :) Dock var kl. 8 när vi började så vi var typ 15 per av 80 ;)Kan ju erkänna att jag var sååå nära på att skita i den också, är ju skönare att sova, men jag tog mig upp ändå :)
Efteråt gick jag lite på stan för att tiden skulle gå snabbare (väntade på tåget) då köpte jag ääääntligen en kavaj! :D Inte alls lika snygg som Amandas (;)) eller lika skön men nu har jag en egen och så slipper Amanda sakna sin när jag alltid lånar den ;D på HM köpte jag den iallafall. Och Escadas nya parfym fick följa med hem också. MUMS!
Snart kommer min faster och farbror och hämtar mig. Ska sova hos dom, dock jobbar Håkan så det blir en myskväll med min kära faster :) Imorgon kommer mina kära kusinbarn och joinar och vi ska få tre rätters och bli ompysslade :) Ska även tacka deras far som först körde bussen från Falköping som jag åkte på och sen fick han en annan busschaufför att köra mig nästan ända fram till dörren från station :) Slapp jag gå hem i kylan! :D Tack!
oooooo andra chansen imorgon också! Heja Lina Pritchard och Love Generation!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha härligt Alina. :) Vilken färg?

Men såå kallt har det ju inte varit idag. Din lilla latmask: ;)

2011-03-04 @ 18:11:45
URL: http://amandalivh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0