Ibland lyssnar han...

haha ja ibland lyssnar Gud på mig :) Jag bad om en ynka 3 så jag kunde bli godkänt på tentan och det fick jag. Shit vad nervös jag blev när lärarna sa att tolv 12! hade fått underkänt. Allt hopp försvann och jag började tänka hur fasen jag skulle orka och klara av en omtenta. Men så slipper jag det ! Iförsig, skulle kunna tänka mig att göra om så man får en poäng man kan vara stolt över, 3 var ju typ sämsta G jag kunde gå men nu är jag nöjd ändå :)
Nu ska jag starta på tenta 2 som känns ääääännu svårare. UGH
Måste få klaga på vädret också. Trodde våren var påväg men när jag kollade på vädret förut så ska det ju snöa i helgen och säkert tidigare också. BU! Jag vill iallafall ha det vädret som är på bilden ovan, på min födelsedag igen. Det var mys. Och iår ska jag inte missa släktfotbollen (lär ju inte bli någon släktfotboll bara för att jag för en gångs skull kan vara med) :P

Kommentarer
Postat av: Anonym

Wohooo. :D Grattis Alina. Shit vad skönt för dig. :)

2011-03-15 @ 09:33:32
URL: http://amandalivh.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Klart det ska bli släktfotboll! Det har ju blivit en tradition på påsk! :)

2011-03-17 @ 12:45:09
Postat av: Alina

Bra Linnea! haha Då blir det Svenssons mot Nybergs, Åberg är med oss ;P Faaast just det Linnea, kommer vi ens fira påsk? :S Monika och dom ska väl ha dopet typ då?

2011-03-17 @ 13:54:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0