måndagsångest

hahaha satt precis och sa det till pappa när vi kollade på sporten, att jag inte riktigt håller med mig själv när jag var yngre om att Anders Svensson är skiiiit snygg :P Men jag kommer alltid tycka att han varit en av Sveriges bästa spelare :)

Helgen har varit kanon annars :) Spontankvällen i fredags med Johanna, Amanda och Marina blev såå kul :) Får hoppas på flera såna spontankvällar ! :) Och Rasmus inflyttningsfest blev också kanonkul :) Hemresan satt jag med huvudet mot sätet framför hela tiden och på morgonen ringde grannen och sa att hon hittat min mobil i snön 100m från huset :P hehe! SÅ kul hade jag :P och ett halsband fick jag med mig hem också. Hur fasen ska jag lämna tillbaka det? :P ahahaha!
Så är ångesten som högst. Veckan innan har känts så bra när det gället tentan. Den boken var så intressant och bra. Men så öppnade dom andra och kom på att jag inte kom ihåg ett piss från någon av dom och hinner ju inte läsa dom igen på två dagar. Har inte ens öppnat anteckningsblocket så BAJS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0