Skärrad

bu, jag är jätteskärrad. Ser verkligen fram emot helgen med min faster,farbror,Linnea och Axel :) Ska bli så mysigt med tre rätters middag och bada tunna. Samtidigt hade jag gärna velat åka med till Lidköping. Dock tror jag, nästan helt säkert, att tiderna inte passa ihop så jag får nog skippa det. Jag måste även skippa musicquiz på torsdag! Tydligen har jag jättemånga föreläsningar på både torsdag och fredag. Det sura är att första föreläsningen är kl. 8 på torsdag, där var där jag fick bestämma mig för att stanna kvar i Göteborg resten av vecka, istället för att åka hem till Skara till mina fina vänner. BU! Verkligen. Och inget studerade har det blivit, jag kan verkligen inte ta tag i det! Blir galen på mig själv! Därför tänkte jag fråga mia om jag får åka ut till dom på fredag så kan jag läsa där, ute i skogen där det är lugnt och tyst :)
Japp, får ta och messa na.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0