Skitbra helg

Ja, denna helg har varit underbar! Åkte hem till min faster och farbror i fredags, fick god mat oh sen kollade jag och Mia på Lets Dance och drack några glas vin. På lördagen åkte vi och hämtade Axel och Linnea och vi hade det supermysigt. Tre rätters middag som vi mumsade i oss (supegott) och sen andra chansen som jag typ ville dö på! Ingen av mina favoriter gick vidare! :O dock gillade jag faktiskt Daniel Karlssons "The Monikers" låt så det gjorde mig inget men vad fan Sara Varga!? Ärligt? verkligen inte okej.
Imorse kollade i på Höstlegender och JA även denna gån (200ade gången jag såg den) så grät jag floder vid 5 tillfällen :P Den är så bra!

Så nu ska jag snart dra mig mot busstationen och åka tillbaka till Göteborg vilket inte känns kul allt. Jag är så omotiverad till skolan och vill ha helg en gång till. Dock känner jag mig just nu väldigt njd med mitt liv. Jag har en underbar familj/släkt, underbara vänner och känner att jag gjort rätt beslut den senaste tiden. 

Dock skiter jag fan i min mp3 tror jag. Är så trött på den musiken jag har inlagd så det får jag fixa när jag kommer hem nästa gång tror jag. BÖ! 

PUSS 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha jag kan inte hålla med dig mer angående melodifestivalen. & visst var the monikers skön. Bättre andra gången man hörde den. :)



Hahaha nej jag hade beställt den. :P Den hade kommit i fredags men orkade inte hämta den då bara. :P



Det lät ju jättesnyggt. Kanske blir att jag lånar din kavaj jämt istället. ;) Haha

& det där med jacka är något jag också måste fixa. Antingen en snygg didriksson, dom verkar ju skit bra eller en cool fjällräven. Det enda är ju när man vill ha en bra vindtät jacka är att dom är så jäkla dyra. Men jag har planerat att jag redan nu ska börja spara lite varje månad. :P



2011-03-07 @ 12:14:12
URL: http://amandalivh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0