Störande saker

Vad händer? Jag brukar vara dötrött kl. 20. Nu är jag aptrött.
Sitter och lyssnar igenom alla melodifestivalslåtar och börjar gilla allt fler :) När jag vet vad dom heter kan jag skriva det ;P

Mer? Jag hatar de studenter som alltid ska fråga massa frågor på föreläsningar. Man ser både att läraren blir störd av de då de har en viss tid på sig att berätta det de SKA berätta om, och inte ska bli ifrågasatt om något som inte har med saken att göra. Jag vill skrika "håll käft!" till dom.... känns som att de gör det för att visa att dom är duktiga och Kan om ämnet. Men dööö på er säger jag bara :P

och som sagt, Iphone skaffar jag aldrig, inte efter att sett tjejen framför mig inte kolla mot läraren en enda gång under föreläsningen för hon kunde inte hålla ögonen från bloggar och bigbrother. GUD! Man ska fan inte bli beroende av en telefon... precis som en pojvän/flickvän.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0