tentaplugg

blir galen! Skrev precis ett jättelångt inlägg och sen när jag skulle spara så blev det error. FAN
Aja, jag skrev det att jag har nu läst ca 300 sidor av 600. Och jag känner inte att jag minns något. Helvete, vet ni hur mycket det har hänt på hela 1900talet i hela världen? MYCKET
Sen har jag ju två böcker till, kompendie på 50 sidor och mina anteckningar (alot!) och jag känner att inten går in i min hjärna. Jag minns typ inget. Tentan kommer bestå av 10 frågor. Vad ska man komma ihåg? Vad kan man skippa? Detta är omöjligt för mig att veta och det är även omöjligt för mig att få in all fakta i mitt huvud. Blir smått galen :P
Därför har jag bestäm att jag ska läsa lite till sen ska jag ut i solen lite .
Jag längtar tills imorgonkväll då jag kan få vara normal några timmar och umgås med mina fina vänner, ta en öl eller två och inte kunna svara på en enda fråga på musicquiz :P

och oom jag längtar till londonresan!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh jag meeeed! Ska vi dra dit imorgon istället? ;)

2011-03-16 @ 20:48:22
URL: http://amandalivh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0