Ge mig sommar!

Jag har noll motivation fortfarande. Jag kommer alltså få 2 omtentor i sommar. (jaja bättre än 3 som jag trodde, för om inte läraren har blandat ihop min tenta med någon annans så tror jag att jag fick godkänt på den sista tentan jag gjorde, helt fantastiskt! Men säger inte TJO fören jag har tentan i min hand och ser G´et. Går och hämtar den imorgon)

Men oj vad jag är shopping-sugen! Har ju inga pengar kvar efter alla dyra böcker som jag varit tvungen att köpa till föreläsningarna och jävla dyra busskortet. Och är så trött på min garderob. Speciellt alla svarta kläder som är de enda jag använder. Så nu har jag kollat upp massa kläder som jag vill ha, iiinget svart eller för dyrt :)

HM:


Mina favvobaggyjeans fick jag ju slänga, med mycket sorg så jag känner att det är dags med ett par nya, ljusa :)
Den blå klänningen påminner om en klänning Amanda har, som jag ÄÄÄlskar, och jag älskar klänningar med en ärm såå... ;)

BIKBOK:



detta vill jag ha :) Och inte ett enda mörkt plagg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0