Helgen

Ja återigen har jag haft en fantastisk helg. Började ju med att sno med mig Lisen på en promenad fredag morgon, sen åkte jag iväg till Falköping och umgicks med Sebastian och sen när jag kom hem följde jag med Amanda, Daniel och Alfred till Krikelin, jättekul där, och sen efterfest hos Amanda med samma gäng :)

Lördagmorgonen låg jag och kollade på OC sista avsnitten säsong 4, åååh varför tar det slut för!?
Sen drog jag och amanda på en liten promenad och sen hem, göra sig iordning och tillbaka till Amanda för en lugn förfest med massa prat, musik (både gammal och ny) och kortspel :) Vi skulle egentligen åka med några vänner till en hemmafest men när personen som skulle förklara vägen gjorde så vi åkte fel i 1 timme bestämde vi oss för att åka tillbaka till Skara, och jag Amanda och Marina drog till Mangos, nyktra men glada :) Tillslut tröttnade jag och amanda och vi drog hem till henne och efterfestade igen :) fick även besök av Alexander och Jacob sen så det var jättetrevligt.  Dock trodde Amanda att vi skulle bli mördade när vi gick hem så även denna helgen slutade med att jag satt på gatan och dog av skratt :P
Nu är klockan alldeles för mycket, måste iväg till bussen. Det enda jag har packat med mig är 4 tjocka böcker och underkläder :P
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0