hujedamej

urs vad trött jag är! Jag var trött redan igår men drog direkt till Amanda när jag kommit hem från Göteborg för att förfesta med henne, Johanna, Carro och Marina :) Supertrevligt och även trevligt på krikelin :) haha Bäst var när vi gick hem och Amanda försökte trycka in sista biten av en korv i min mun men misslyckades. Sen säger hon superallvarligt: "Ursäkta mig men du har en korv på hakan" och båda bryter ut i storgarv och skrattar hela vägen hem :)

Sen bestämde jag mig för att lämna kläderna direkt till Amanda (som jag hade lånat av henne) så hem gick jag i enbart underkläder, jacka och skor :P
Ikväll ska vi påt igen.... urs. jag mår illa, är trött och känner mig tjock och ful. :P Inte min dag. Ångest över att jag har omtenta på torsdag och inte har börjar läsa än :/

Ska försöka klämma in att träffa Lisen idag också :) Hon är hemma från Sälen och har varit väldigt efterlängtad.
Sen även käka med Johanna och Amanda innan man ska hem och försöka sminka över de mörka ringarna under ögonen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0