Torsdag känns som fredag

Åh vad jag längtar till riiktigt sommarväder, "sommarlov" och att mina nybeställda kläder ska komma ;) Och så vill jag förbi bikbok med min syster så köpa shorts och kavaj, sen är jag supernöjd.
Nu, om 20 min ska jag iväg med Johanna och Amanda till Jula på öppethus, får vi se vart och hur Johanna jobbar ;)
Imorgon blir det till att läsa läsa läsa (har fortfarande 5 böcker av 6 kvar :/) och sen drar jag till Amanda på mysförfest och sen vidare till krikelin.
Lördag får jag se om jag får hit något folk, är nämligen själv hemma så skulle vara trevligt om tjejerna vill dra hit :) Amanda och Johanna ska dock på en annan fest så screw them ;) haha nääärå
Sen längtar jag till den 11 juni för då blir det den årliga grillningen med släkten, innan en jävla massa åker till Israel :P

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det fina vädret kommer nästa vecka. :D På fredag & lördag nästa vecka kommer det vara uppåt 28 grader. :D Ska vi soooola då eller? ;D



Screw YOU! ;)

2011-05-27 @ 13:50:55
URL: http://amandalivh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0