Vilken bra kväll :)

Helgen har varit kanonbra! Igår började vi förfesta hos Amanda och vi lyssnade på gammal bra musik och hade det chill :) Sen bestämde vi oss för att åka till Jung och fortsätta förfesten där vilket blir kanonkul :) Vid halv 12 åkte jag och Amanda med första bilen in till Lidköping. Där träffade vi en vän till Amanda och hans kompisar och fortsatte kvällen med dom, dansade för det mesta, tjötade och skålade till att Eric Saade kom 3a :D Helt fantastiskt!
Men dålig vinnarlåt?! Någon som ens kommer ihåg hur den lät? :/ nej antog det ;)
Men jag var faktiskt nöjd så länge inte Tyskland var top 10 , att Ryssland fick massa sämre poäng än Sverige och att Irland inte vann OCH kom på sämre placering än Sverige :) och ikväll är det hockeyfinal :)
Morgonen och dagen har spenderat med min fina vän Amanda Livh. Sov hos henne, vaknade seeent och gick upp och kollade på inspelade Eurovision. Sen gick vi och handlade, åt mycket god sallad och kollade på film. Kom inte hem fören kl. 18.
och igår var det en person som fick mitt självförtroende att höjas och det var den finaste komplimangen jag någonsin fått. Han kommenterade mina tänder och sa att jag hade ett underbart leende, har aaaldrig fått en komplimang om mitt leende, som jag har komplex för. SÅ ja det förgyllde hela mitt åååår :D



Hettne, Björn, Från Pax Romana till Pax Americana. Europa och världsordningen, 2a  uppl., Santérus förlag 2005

Kommentarer
Postat av: Anonym

Äh han är säkert whitetrash han med. :P

2011-05-17 @ 19:28:13
URL: http://amandalivh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0