weekend

och dom braiga helgerna fortsätter :) I fredags hade vi mysförfest, först jag och Amanda och sen kom även Marina :)
Vi drog till Krikelin, där träffade vi "Eric Saade" och världens snyggaste polis ;) Efteråt, dumt, pga mig, åkte vi till Lidköping på efterfest :P haha jättekul efterfest iförsig men inte kul när man inte vaknar upp hemma ju.
Lördagen skulle jag spendera med att läsa läsa läsa... dock omotiverad som jag är så blev det inte riktigt så. Jag drog till Lisen och grattade henne, som fyllde 21 :) Sen ringde Sandra. Vi bestämde oss för att dra till Skövde, så vi satt hos mig och drack och pratade ikapp allt vi missat, tog bussen till skövde och förfest hos Sandras klasskompisar. Sen drog vi till Husaren och dansade och hade kul :)

När jag kom hem var jag pigg som en murt så jag drog till Amanda och det blev en kanonkul efterfest som slutade kl. 7 (iallafall för mig Amanda och David som inte var partypoopers) men vi var iallafall Johanna, Räpa, Jag, Amanda, David, Alexander och Jacob. Åh oj vad vi skrattade! Vi målade Alexanders naglar röda (läs:Amanda gjorde det ;)) och tog roliga kort på en sovandes Johanna som kramade om Alexander :P hahahaha!
jaa... shit.
Ps. Tack Alexandra och Peter som gjort så jag har lärt mig göra köttfärsås. MUMS

Kommentarer
Postat av: Anonym

Läs: det var Alina som kom på idén. ;)

2011-05-30 @ 16:31:38
URL: http://amandalivh.blogg.se/
Postat av: Anonym

Bara för att du aldrig hade vågat. ;)

Haha tyvärr blev det ingen bra bild där man ser det. :(

2011-05-30 @ 21:58:06
URL: http://amandalivh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0