En hel del..

Ja, i helgen och veckan har jag gjort en hel del/ska göra en hel del :)
I helgen fick jag äntligen träffa min virakoff! Helt underbart! Jag grät nästan när jag kramade om henne i hallen (på tok för länge :P)
För satte vi och i Elviras säng och bara pratade i kapp allt som hänt. munnarna gick i ett. Märkte verkligen att vi inte har sett på 7 månader. Sen gjorde vi oss iordning, synd att vi inte tog några kort för Elvira sminkade mig göörsnyggt. Vi satte oss i källaren och förfestade och där blev det inte tyst på oss heller :P hahaha
Vi drog till Stadt och dansade en massa (Oleg var där, han var skitkass) och det slutade med att vi var sist av alla i hela stan, dödstomt var dt på gatorna, mörkt och dimmigt :P

Dagen efter sov vi länge. Sen hyrde vi filmen "En blomma i afrikas öken" som var otroligt bra! Se den!
Sen åkte vi och åt med Frida, och sen åkte vi hem och spelade tv-spel resten av kvällen.
Så vi har haft en fantastisk helg tillsammans. :)

Till Göteborg drog jag igår med min kära brur. Idag har jag gjort det vanliga, lämnat/hämtat barnen på dagis. Umgåts med Alex när dom somnat osv.

På onsdag hade jag tänkt hinna åka till Frölunda Torg, kolla om dom har något jobb, och även kolla efter present till Vincent som fyllde hela 3 år i lördags :)
Så på lördag är det kalas för släkten. Ska bli mycket trevligt att få umgås med stora tjocka fina släkten. Därför vet jag inte när jag åker till Skara igen faktiskt :/ böh.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0