Förvånas

haha ja jag kan inte sluta förvånas. :P Görkul kväll igår! Erik och Orela kom förbi och kollade fotboll med oss :)
Sen satt jag kvar framför tv´n när dom åkte hem, och Alex gick och la sig. Jag var verkligen inte ett dugg trött. Vid halv 1 gick jag upp. Då hör jag hur någon mumlar... antog att det var Vincent så jag kollade in i hans bäcksvarta rum... tycker det ser ut som att han sitter upp i sängen och bara tittar på mig :P läääääskigt! :P Men jag satte mig bredvid och ha la sig och somnade om direkt.
Sen la jag mig bredvid Alex... PÅ Vanessa :P hahaha var inte beredd på att hon skulle ligga där. Sen kunde jag inte somna fören kl. 3. Men jag låg och skrattade för mig själv. För jag kan inte sluta förvånas över att en så liten människa kan ta så jävla stor plats i en säng. Hon låg med ett ben på mig och ett på Alex. Sen rullade hon runt och låg i stort sett på hela mitt ansikte. Sen vände Alex på henne, som om det hjälpte.... jag hade armar i ansiktet... ben i ryggen. Jag coh Alex låg på varsin kant av sängen medan Vanessa päste ut över heeeeela sängen :P Fantastiskt! :P

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0