Fullbokad

Ja oj vad jag har fullbokade helger framöver. Det är bra. Dock vet jag inte hur jag ska ha råd. Men många grejer kostar inget som tur är :)
Igår var det släktkalas för fina Vincent. Mycket trevligt. Nästan alla var här på Eklanda. På kvällen drack vi vin och åt kex med ost, jag, Peter, Alex, Arne och Birgitta. Idag har jag, Alex, Birgitta och Vanessa varit en sväng på Frölunda torg och kollat i affärer. Oj vad jag blev shoppingsugen!

Nästa helg är jag i Linköping. 

Helgen efter åker jag tillbaka, med min fina Johanna och Mathias. Det ska bli såå kul :)

Sen blir det myshelg i Göteborg med Axel och Linnea helgen efter det. Ska också bli jättemysigt!

Dock får jag åka hem och städa eller något så jag kan tjäna ihop lite pengar av mamma ;P
och jag är så sur på HM. Jag har ju inga skor, eller byxor, så jag köpte lite på rean, som mamma sponsrade till. Det skulle komma nu i veckan, vilket passade bra då jag var hemma några dagar men icke. Det kom inga kläder :( Så nu är jag skitsur. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0