att komma ihåg...

haha jag något måste jag ha gjort rätt som moster denna vecka iallafall, värt att komma ihåg :)
Igår när Vincent skulle gå och lägga sig så frågade Alex vem som skulle följa med... "Alina!".. så det var bara att följa med och läsa lite alfons. Sen blundade vi båda. Helt plötsligt slänger han sin arm runt mig, som en myskram... och ar 5 sekund så kryper han närmare och närmare.... tillslut känner jag hur han klappar mig på kinden och säger: du är söt Alina... du är söt Alina.... haha jag tittar upp och småskrattar lite.. säger God Natt Vincent nu ska vi sova. Då pussar han mig på kinden och säger: Jag älskar dig.
Jag har ju lämnat barnen på dagis denna vecka och Vincent ropar hejdå samtidigt som han springer iväg. Idag sprang han iväg som vanligt, men när jag är påväg ut hör man honom skrika: Hej då alina! Och sen spriiinger han ut till mig igen och kollar på mig och säger: jag vill ha pussen kramen Alina. Så fick jag en puss och en kram och han kunde springa in och leka igen :)

Vanessa grät idag när jag lämnade henne och skulle gå.. :P hahaha!
Måste säga att min kärlek till Vicce och Vasse inte går att värdesätta. <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ååååååh vad gulligt!!! :)

2011-10-23 @ 18:43:47
URL: http://amandalivh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0