....

kan nog inte förklara hur mycket jag längtar till nästa helg....
denna helgen såg annars ganska lugn ut. tills min kusins fru smsade mig och frågade om jag kunde vara barnvakt åt mina kusinbarn... och jag kan ju inte säga nej :) dom är ju supersöta. och en bra ålder också. 10 och 7. Det blir en riktig killkväll vill säga. Tänkte att det blir pizza o godis, då blir dom nog glada :) Och jag blev jätteglad när marie skickade sista smset där det stod att jag var första valet av alla i släkten som dom ville vara hos :) jag trodde verkligen inte jag var en sån person som barn tycker om :) så denna veckan har och kommer verkligen bli en riktig barnvecka för min del :)

Är väl bra det, för nästa vecka blir det bara massa sjukgympa o grejer. men sen kommer helgen som jag längtar efter. T.o.m min fina syster kommer hem då :)
annars har jag haft en fantstisk vecka med min fina syster och fina syskonbarn :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0