Försäga mig.

Ja, jag är sjukt bra på att försäga mig :P Jag har ju alltid sagt att jag absolut kan sitta barnvakt åt mina kusinbarn, för jag har ändå inget annat för mig :P Ja, man får äta upp sina egna ord :P Nu är det BARA jag som gäller som barnvakt, känns som att mina kusiner heelt plötsligt fårr massa planerat ;P haha Men det är kul :D jag som alltid trott att barn inte riktigt gillar mig... tydligen gör mina kusinbarn det :) Vilket också gör mig glad då jag innan inte kände dom så bra faktiskt. Dom var inte med lika mycket på släktkalas förut, det har bättrat sig, plus att jag som sagt får vara barnvakt åt dom också :) KUL! Dock kommer det ha varit 3 veckor med bara massa barn :P
På onsdag blir det mitt söta fotbollsproffs Elin jag förmodligen ska få umgås med :)
SÅ på onsdag blir det tandläkaren, sjukgympa o barn :P

Och snart är det helg och partheeey :D

JUST DET! Herregud! Jag måste bara få ge ROS till Johanna min fina vän :D Hon gjorde ryggmärgsprov igår, som gör helveteont, har jag läst. Jag åkte med eftersom att hon inte får köra för tillfället. Och jag har aldrig varit så imponerad. Hon var så sjukt duktig! Min nya idol :) stark som stål!

Kommentarer
Postat av: Johanna Mårs

Men gudars, vad rörd jag blir!

Du skriver om MIG i den här bloggen.. Åh! Tack min fina vän. Men så stark var jag inte ;)

Jättegulligt av dig att följa med och framförallt köra mig - BRRUUMM BRUUMMMM....

2011-11-07 @ 13:16:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0